Нам без книг ніяк не можна! Читання - ось найкраще вчення! Хто багато читає, той багато знає!

вівторок, 9 квітня 2024 р.

Здоров’я – це сила, здоров’я - це клас!

 

                    В бібліотеці – філії № 24 відбувся захід до Всесвітнього дня здоров’я.

          Майже 200 країн світу відзначають Всесвітній день здоров’я.

Здоров’я –це одна з основних умов щастя людини.

У наш час здоров’я – це не тільки відсутність хвороби, а фізична, психологічна та соціальна гармонія людини, та її позитивне, доброзичливе ставлення  як до оточуючих її людей так до навколишнього середовища.

Юні читачі з цікавістю переглянули книжки за темою :

Хаткіна Марина « Веселі уроки Здоров’я»

Дональдсон Джулія « Лікарка Плямка»

Сістере Маріона « Книжка про Віруси»

Наші постійні змагалися у грі « Що означає бути здоровим ?», складали вірші про здоров’я, продовжили прислів’я, відгадали усі загадки .

Час провели цікаво та корисно!






Немає коментарів:

Дописати коментар